O každé první místo je třeba se řádně poprat. Bojovat o něj. A když už ne první pozici, protože ten může být skutečně jen jeden, tak alespoň druhou, či třetí nebo jim nejbližší umístění. Takový boj plane na sportovištích, ale i v informačních technologiích. Každý chce být první, aby byl viditelný a případě prodejních webů to platí dvojnásob. Prodejní web nemůže být někde vzadu, kde není vidět, protože by si nevydělal ani na svůj vlastní provoz. A pro to je třeba něco dělat. Obrazně řečeno, bojovat.
SEO pro Shopify je jedním z takových bojovníků, a že to umí, svědčí ty nejlepší pozice jejich klientů. Ti přesně ví, koho si objednali ke spolupráci na jejich webech, takže jejich tržby nikdy neklesnou z důvodu neviditelnosti stránek. Z jiných důvodů klesnout mohou, například drahé či nekvalitní zboží, ale do toho SEO konzultant nemluví, to není jeho práce. Nechce a ani nemůže ovlivnit to, co si dává majitel webu na stránky, to není záležitostí konzultantů.
SEO pro Shoptet má naprosto stejnou politiku. Dostat klientovy stránky na první místa a nestarat se o to, co prodává, neodporuje-li to ovšem zákonu naší republiky. Jejich klienti proto září spokojeností a mnou si ruce nad svými příjmy. A to vše proto, že mají špičkové SEO konzultanty, nebo také SEO specialisty. Na jejich názvu až tak nezáleží tak, jako záleží na jejich znalostech. A ty jsou na té nejlepší úrovni.
Je docela dobře možné, že i vy máte svůj web. Nemusí být samozřejmě zrovna prodejní. Pokud ovšem není vidět, tak buďto nemáte SEO konzultanta, nebo jej máte a on tvrdě spinká. Takže máte dvě možnosti. Spícího konzultanta hnát bičem až před brány pekelné, a v případě číslo jedna si někoho obstarat. K tomu nemusíte dělat vůbec nic složitého. Jen jednoduše klikněte na kterýkoli odkaz výše v článku. A tam se už domluvíte na další spolupráci.